dinsdag 30 mei 2017

Bloghop met team Stampin' Lakota



Zie hier het nieuwe logo
De inhoud van het hart spreekt voor ons allemaal.
Team, together, share.
 
We hebben onlangs een hele gezellige teamavond gehad.
 Veel gekletst natuurlijk maar... we hebben ook nog wat gedaan.
 Een van de teamleden had een workshop voorbereid waarna wij allemaal aan de gang zijn gegaan. 
Iedereen heeft het op zijn eigen manier "afgemaakt".
 Hier kun je mijn versie zien.

 De voorkant



Hierbij heb ik de stempelset Bunch of Blossoms gebruikt en de Blossom Builder pons.
De inkten zijn de nieuwe incolors 2017-2019
 
Als je deze kaart in het echt wilt zien, dan kan dat tijdens het open huis
 a.s. donderdag 1 juni van 14.00 tot 16.30 uur.
Je kan in die tijd gewoon even binnen lopen, om de nieuwe catalogus te bekijken en ook al wat nieuwe producten en voorbeelden zien. Ook maken we een kleine make & take en natuurlijk is er  thee of koffie.
 Open huis is donderdagavond ook mogelijk van 19.30 tot 21.30 uur.

Maar vergeet natuurlijk niet naar de voorbeelden te kijken
 die mijn teamgenoten hebben gemaakt.

Veel plezier met rondkijken.

De volgende blog is van Ilonka


de anderen die meedoen :

 Een fijne dag.





12 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige voorkant heb je gestempeld Helena. Is een prachtig kaartje geworden.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow helena, wat Nicolet ook zegt...die voorkant is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Helena. Ik ben dol op zelf gestempelde achtergronden. En ik ben weg van de voorkant van je kaart.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow wat een romantische kaart heb je ervan gemaakt, ik vind hem helemaal SU-per!!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat het ook door de kleuren komt dat romatische :-)

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart heb je gemaakt Helena en die voorkant.......ik ben er helemaal weg van.
    Groetjes, Ilonka.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het lijkt wel een aquarel! Prachtig! Veel plezier met je open huis

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is toch echt inkt hoor, maar wat de kleuren al niet kunnen doen hé!

      Verwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest.
Dank je wel voor je reactie.