woensdag 21 december 2016

Kerstkaarten

Zoals zovelen waarschijnlijk zeggen, eindelijk mijn kerstkaarten klaar en op de bus gedaan!

In de afgelopen weken maakte ik verschillende kerstkaarten, soms een aantal gelijke maar toch  net iets anders.....
Deze eerste zijn gemaakt met papier  op de achtergrond. Papier gebruik ik niet veel maar ik ben wel tevreden over het resultaat. 


 De volgende is van een "oudere"  Festival of Trees serie waar ik toch wel graag mee werk. De kerstboom "staat" wel op een achtergond van de nieuwe Cable Knit embossing folder. Hierbij heb ik de embossing folder beinkt voordat het door de bigshot ging.


 Bij deze kaart dezelfde embossingfolder gebruikt dit keer de positieve kant op een Garden green cardstock en met een Peaceful Pines kerstboom van dit jaar :-) Ook deze set is erg leuk met veel mogelijkheden.

 Deze kaarten zijn naar mijn mening mooi geworden. De achtergrond met een stencil gemaakt op Real Red cardstock en een Whisper White ornament. Hierbij een klein detail van goud glitter cardstock gebruikt.

Hier is ook weer gebruik gemaakt van de zelfde Cable Knit embossing folder en de "oudere"    Festival of Trees kerstbomen.


 Hier heb ik de  Flurry of Wishes gebruikt op verschillende blauwe kleuren cardstock. De achtergrond bestempeld met de grootste Flurry van de set.

De kaarten zijn op de bus, wie wat heeft gekregen, geen idee, ik hoop alleen dat ze het leuk vinden.

Fijne dag
Helena

2 opmerkingen:

  1. Leuk Helena,
    Ik heb een rendier met kerstmuts en das.
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn prachtig Helena!! Ik was de gelukkige met eentje op de deurmat. :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest.
Dank je wel voor je reactie.